15 / 07 / 16

Faceblocking – nowe media wrogiem efektywnej pracy czy przyjacielem rozwoju?

Blokowanie Faceboka w firmach to coraz częstsza taktyka. W ten sposób ograniczamy zmarnowany czas za który pracownik ma płacone. Faceblocking w Polsce jest niestety coraz częstszym zjawiskiem. Tendencja na szczęście jest spadkowa, ale niestety dziś około 30% firm nadal blokuje dostęp do social media. Oczywiście obiektywnie warto wspomnieć o tym, że jeśli czas naszych pracowników przełożymy na liczby to statystyczne 20 minut na social media przy kilku pracownikach to nie dużo, ale kiedy weźmiemy pod uwagę korporacje to sprawa idzie w setki złoty za „siedzenia na fejsie”. Polacy jak to Polacy na wszystko znajdą obejście i poradzą sobie z pokonaniem blokad.

Czy warto w ogóle je stawiać? Czytaj więcej >>

Inne wpisy na blogu:

Gdy czasami pytam ludzi z biznesu, zwłaszcza menadżerów, czy są […]

W czasie kiedy prywatna opieka medyczna i karty sportowe stają […]

Historia autentyczna: małe przedsiębiorstwo w Warszawie. Firma prosperowała całkiem nieźle, […]