15 / 07 / 16

Faceblocking – nowe media wrogiem efektywnej pracy czy przyjacielem rozwoju?

Blokowanie Faceboka w firmach to coraz częstsza taktyka. W ten sposób ograniczamy zmarnowany czas za który pracownik ma płacone. Faceblocking w Polsce jest niestety coraz częstszym zjawiskiem. Tendencja na szczęście jest spadkowa, ale niestety dziś około 30% firm nadal blokuje dostęp do social media. Oczywiście obiektywnie warto wspomnieć o tym, że jeśli czas naszych pracowników przełożymy na liczby to statystyczne 20 minut na social media przy kilku pracownikach to nie dużo, ale kiedy weźmiemy pod uwagę korporacje to sprawa idzie w setki złoty za „siedzenia na fejsie”. Polacy jak to Polacy na wszystko znajdą obejście i poradzą sobie z pokonaniem blokad.

Czy warto w ogóle je stawiać? Czytaj więcej >>

Inne wpisy na blogu:

W 2016 r. wprowadzono liczne zmiany w zapisach Kodeksu pracy […]

Panuje powszechne przekonanie, że osoby dojrzałe w konkurencji z młodymi […]

Umiejętności twarde, czyli konkretne, mierzalne. Jeśli rozpatrywać je w kontekście […]