12 / 08 / 16

Rozkazy i nakazy – tykająca bomba z opóźnionym zapłonem

Większość polskich firm nie prosi tylko wymaga, nie prosi tylko chce, nie prosi tylko uważa, że jeśli u nas pracujesz to pracujesz na naszych zasadach. Jeżeli przyjmiemy, że w Polsce mamy około 3 miliony aktywnie działających firm to zgodnie ze statystykami około 70% z nich w zarządzaniu zespołem stosuje zasadę „silnej ręki”. To duży błąd, bowiem według najnowszych badań nakaz jest zdecydowanie mniej skuteczny niż prośba i działania zespołowe. Możemy oczywiście stwierdzić, że nie o wszystko trzeba prosić i nie zawsze należy ze swoim podwładnym trzymać przysłowiową sztamę, jednak przyjęcie takiej strategii jest bardzo opłacalne… Czytaj więcej >>

Inne wpisy na blogu:

Jakie powinien mieć cechy i umiejętności Osoba dbająca o wizerunek […]

Coraz częściej słyszymy o pokoleniu Millenialsów. Właściwie to kim są […]

Personal branding – czyli marka osobista – kojarzy nam się […]