07 / 02 / 17

Specjalista ds. social media, czyli jeden z najbardziej poszukiwanych pracowników

Jakie powinien mieć cechy i umiejętności

Osoba dbająca o wizerunek firmy w Internecie: na portalach społecznościowych, stronach branżowych, newsletterze etc., mimo że tą drogą kontaktuje się z ludźmi z całego świata, może być introwertykiem o nieciekawej prezencji J.  Ważne aby za monitorem komputera czuła się jak ryba w wodzie, umiała przekazać różnej treści komunikaty od poważnych po żartobliwe. Czym jeszcze powinien charakteryzować specjalista ds. social media? Co powinien umieć, aby swoją pracę wykonywać lepiej od innych? Czytaj więcej >>

Inne wpisy na blogu:

Emilia Bartosiewicz, ekspert osobistego PR, opowiada o tym, dlaczego warto […]

Mimo, że stopa bezrobocia w Polsce wynosi bez mała 9% […]

Personal branding – czyli marka osobista – kojarzy nam się […]