10 / 02 / 17

Jak znaleźć pracę w HR?

Podpowiadamy, jak dostać się do branży.

HR to skrót od Human Resources, czyli zasoby ludzkie. Odnosi się on do zarządzania – zarówno pojedynczymi pracownikami, jak ich zespołem, w pojęciu tym mieści się także rekrutacja, szkolenie, motywowanie, ale też zwalnianie pracowników (czyli polityka personalna). W praktyce specjalista ds. HR (a raczej cały dział ds. HR) zajmuje się doradztwem personalnym, kompleksową rekrutacją i selekcją pracowników oraz organizacją ich pracy. Może pracować dla dużych firm, korporacji, ale też i średnich przedsiębiorstw, w których coraz częściej spotkać można działy HR. Tytułowe pytanie – jak znaleźć pracę w HR? – powinniśmy poprzedzić innym, bardziej podstawowym, czy każdy może być w tej dziedzinie specjalistą? Czytaj więcej >>

Inne wpisy na blogu:

Personal branding – czyli marka osobista – kojarzy nam się […]

W 2016 r. wprowadzono liczne zmiany w zapisach Kodeksu pracy […]

Umowa zlecenia umowa o dzieło

Świadczenie pracy może odbywać się na podstawie stosunku pracy lub […]


Fatal error: Allowed memory size of 268435456 bytes exhausted (tried to allocate 8553818 bytes) in /home/mostwanted/ftp/wp-includes/wp-db.php on line 1978