10 / 02 / 17

Jak znaleźć pracę w HR?

Podpowiadamy, jak dostać się do branży.

HR to skrót od Human Resources, czyli zasoby ludzkie. Odnosi się on do zarządzania – zarówno pojedynczymi pracownikami, jak ich zespołem, w pojęciu tym mieści się także rekrutacja, szkolenie, motywowanie, ale też zwalnianie pracowników (czyli polityka personalna). W praktyce specjalista ds. HR (a raczej cały dział ds. HR) zajmuje się doradztwem personalnym, kompleksową rekrutacją i selekcją pracowników oraz organizacją ich pracy. Może pracować dla dużych firm, korporacji, ale też i średnich przedsiębiorstw, w których coraz częściej spotkać można działy HR. Tytułowe pytanie – jak znaleźć pracę w HR? – powinniśmy poprzedzić innym, bardziej podstawowym, czy każdy może być w tej dziedzinie specjalistą? Czytaj więcej >>

Inne wpisy na blogu:

Na naszych oczach kończy się era industrialna, a zaczyna era […]

09 / 01 / 17

Pierwsze dni w pracy

Udało się! Przeszliśmy pozytywnie postępowanie rekrutacyjne i… mamy pracę! Radość, […]

Nasze życie jest tym, czym czynią je nasze myśli. Marek […]