Powrót do listy ofert

Młodszy Specjalista Wsparcia Informatycznego/ Helpdesk
Mazowieckie/Warszawa Dodano: 2017-11-10

Dla naszego międzynarodowego Klienta działającego w zakresie zarządzania informatycznego w branży rozrywkowej poszukujemy Kandydatów na w/w stanowisko.

Zakres obowiązków:
• Telefoniczne wsparcie techniczne w oparciu o system rejestrowania połączeń telefonicznych wewnątrz spółki;
• Wsparcie techniczne pierwszej linii dla użytkowników wewnętrznych na całym świecie;
• Szybka diagnoza i rozwiązywanie problemów związanych z IT przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur;
• Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem;
• Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardowymi procedurami operacyjnymi.

Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
• Doświadczenie z systemami operacyjnymi Windows i pakietem Microsoft Office;
• Doświadczenie w pracy z Active Directory, Microsoft Exchange;
• Przynajmniej podstawowa znajomość SQL’a;
• Znajomość technologii LAN / WAN – doświadczenie z TCP / IP;
• Doświadczenie w środowisku help desk;
• Gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów;
• Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole;

Firma oferuje:
• Pracę w międzynarodowym środowisku;
• Szkolenia wstępne – stanowiskowe;
• Praca między 8:00 a 22:00 (na trzy zmiany)
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
• Prywatna opieka medyczna po okresie próbnym;
• Niezbędne narzędzia pracy;
• Możliwość rozwoju zawodowego;
• Bilety na wydarzenia kulturalne.

Aplikuj teraz poleć ofertę pracy

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr. 133 poz. 883)"