Powrót do listy ofert

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Warszawa Dodano: 2019-05-30

Czym będziesz się zajmować?

  • Reagowanie w sytuacjach problematycznych dla klientów,
  • Rozwiązywanie problemów,
  • Udzielanie informacji klientom na temat produktu.

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenie w pracy na stanowisko Helpdesku lub 1 linii wsparcia,
  • Komunikatywność,
  • Zaangażowanie,
  • Podejdzie pro klienckie w rozwiązywaniu problemów.

Co możemy Ci zaoferować?

  • Elastyczną formę zatrudnienia,
  • Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Możliwość szybkiego rozwoju,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Atrakcyjna lokalizacja pracy (Warszawa Powiśle).
Aplikuj teraz poleć ofertę pracy

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia."