Data
2017-11-24
Miejsce
Warszawa
Cena
490 pln + VAT dla Klientów MW; 590 pln + VAT dla pozostałych uczestników PLN + VAT

Szkolenie na temat:

Budowa marki osobistej rekrutera – podstawą skutecznej rekrutacji.

W dobie mediów społecznościowych nie tylko rekruterzy prześwietlają kandydatów. Coraz częściej w trakcie procesu rekrutacyjnego to kandydaci sprawdzają kto jest po drugiej stronie. Świadome kształtowanie swojego wizerunku w Internecie pozwoli w wielu przypadkach przyciągnąć do siebie lepszych i bardziej wartościowych kandydatów. Uczestnicy warsztatu dowiedzą się od czego zacząć analizę swojego wizerunku w sieci oraz jak go formułować.

• Dlaczego rekruter powinien dbać o swoją markę w social media?
• Jak zabrać się do jej planowania?
• Jakie narzędzia trzeba wziąć pod uwagę?

Przed szkoleniem:
• Ocena dotychczasowego doświadczenia uczestników w obszarze szkoleniowym.
• Ustalenie potrzeb i oczekiwań uczestników względem szkolenia.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

• Omówienie korzyści płynących z silnej marki rekrutera.
• Omówienie elementów, które przekładają się na silną markę rekrutera.
• Przeprowadzenie analizy swojego profilu w Internecie.
• Stworzenie indywidualnego planu działania.

AGENDA

9:00 – 9:15

• Powitanie
(przedstawienie trenera, uczestników oraz omówienie agendy spotkania)

9:15 – 10:30

• Marka osobista rekrutera – definicja i podstawowe informacje
• Ćwiczenie + dyskusja

10:30 – 10:40

Przerwa kawowa

10:40 – 12:00

• Zasada golden circle w tworzeniu marki osobistej rekrutera
• Ćwiczenie + dyskusja

12:00 – 12:30

Lunch

12:30 – 14:00
• Strategia tworzenia marki osobistej
• Zasada 6 kroków: analiza sytuacji wyjściowej, cele, odbiorcy, przekazy, taktyka, monitoring

14:00 – 14:10

Przerwa kawowa

14:10 – 15:30

• Przygotowanie planu własnej strategii marki osobistej uczestników oraz jego analiza.

15:30 – 16:00

• Podsumowanie
• Sesja Q&A

PROWADZĄCY:

Maja Gojtowska Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na swojej stronie www.gojtowska.com.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY