Data
2018-09-26
Miejsce
Poznań
Cena
Do 11.09.2018 - 690 PLN; od 12.09.2018 - 890 PLN PLN + VAT
Przy zgłoszeniach do dnia 2018-09-11 cena wynosi 690 PLN + VAT

Szkolenie na temat:

CANDIDATE EXPERIENCE – jak budować, badać i zarządzać doświadczeniami kandydatów?

Szkolenie „Candidate experience – jak budować, badać i zarządzać doświadczeniami kandydatów” to kompleksowa dawka wiedzy na temat drogi, jaką pokonać musi kandydat w czasie każdego procesu rekrutacyjnego. Podczas szkolenia uczestnicy analizują candidate journey, tworzą persony i poznają zasady komunikacji z kandydatami w procesie rekrutacyjnym. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu. Jego program oparty został o konkretne przykłady kampanii z Polski i zagranicy.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • jakie elementy składają się na doświadczenia kandydata w procesie rekrutacyjnym?
  • w jaki sposób candidate experience przekłada się na wynik biznesowy organizacji?
  • jak określić candidate journey, mapować punkty styku kandydata z marką pracodawcy?
  • z jakich narzędzie najlepiej korzystać w bieżącej komunikacji z kandydatem?
  • jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań?

PROGRAM SZKOLENIA

Część 1. Kim jest Twój kandydat?

  1. Podstawowe informacje nt. candidate experience
  2. Źródła wiedzy kandydata o marce pracodawcy
  3. Poznanie swoich odbiorców – zapoznanie z narzędziem person
  4. Candidate journey i punkty styku z pracodawcą

Część 2. Narzędzia

  1. Ogłoszenie o pracę
  2. Zakładka kariera na stronie internetowej
  3. Komunikacja w trakcie procesu rekrutacyjnego
  4. Feedback jako podstawowe narzędzie komunikacji z kandydatem

Część 3. Pomiar badań i zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

  1. Badanie candidate experience
  2. Monitoring działań kandydatów w sieci
  3. Jak odpowiadać na krytykę, czyli zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

PROWADZĄCY:

Maja Gojtowska - wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY