Data
2018-01-31
Miejsce
Warszawa
Cena
Do 16.01.2018 - 690 PLN; od 17.01.2018 - 890 PLN PLN + VAT
Przy zgłoszeniach do dnia 2018-01-16 cena wynosi 690 PLN + VAT

Szkolenie na temat:

EMPLOYER BRANDING – Projektowanie skutecznych strategii budowy marki pracodawcy z uwzględnieniem social media.

Szkolenie w kompleksowy sposób przygotowuje uczestników do stworzenia kampanii employer brandingowej z wykorzystaniem narzędzi tradycyjnych i social media. Program obejmuje analizę sytuacji wyjściowej, określenie EVP pracodawcy, wskazanie odbiorców, narzędzi oraz stworzenie road mapy projektu employer brandingowego. Uczestnicy dowiedzą się jaką rolę w employer brandingu odgrywają ogłoszenia o pracę i zakładka kariera. Poznają tez podstawowe narzędzia do monitoringu oraz analizy skuteczności działań employer brandingowych. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu. Jego program oparty został o konkretne przykłady kampanii z Polski i zagranicy.

Przed szkoleniem:

  • Ocena dotychczasowego doświadczenia uczestników w obszarze szkoleniowym.
  • Ustalenie potrzeb i oczekiwań uczestników względem szkolenia.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • określić cele strategii employer branding oraz grupy docelową swoich działań
  • wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
  • dobrać kanały komunikacji
  • wykorzystać potencjał drzemiący w serwisach społecznościowych (Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube) mierzyć i monitorować swoje działania

 

PROGRAM SZKOLENIA

CZĘŚĆ 1. Strategia employer brandingowa i persony

  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określenie celów
  • Określenie grup docelowych i praca na personach

CZĘŚĆ 2. Narzędzia

  • Dobór kanałów i skutecznych narzędzi komunikacji
  • Przegląd narzędzi tradycyjnych
  • Rola eventów
  • Potencjał social media- serwisy dla profesjonalistów vs serwisy konsumenckie
  • Social media marketing mix

CZĘŚĆ 3. Analiza i pomiar efektów

  • Pomiar skuteczności działań EB
  • Monitoring
  • Przydatne narzędzia

 

PROWADZĄCY:

Maja Gojtowska Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY