Data
2018-12-07
Miejsce
Warszawa
Cena
790 do 22.11.2018, 890 od 23.11.2018 PLN + VAT
Przy zgłoszeniach do dnia 2018-11-22 cena wynosi 790 PLN + VAT

Szkolenie na temat:

EMPLOYER BRANDING – Projektowanie skutecznych strategii budowy marki pracodawcy z uwzględnieniem social media

Szkolenie w kompleksowy sposób przygotowuje uczestników do stworzenia kampanii employer brandingowej z wykorzystaniem narzędzi tradycyjnych i social media. Program obejmuje analizę sytuacji wyjściowej, określenie EVP pracodawcy, wskazanie odbiorców, narzędzi oraz stworzenie road mapy projektu employer brandingowego. Uczestnicy dowiedzą się jaką rolę w employer brandingu odgrywają ogłoszenia
o pracę i zakładka kariera. Poznają tez podstawowe narzędzia do monitoringu oraz analizy skuteczności działań employer brandingowych. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu. Jego program oparty został o konkretne przykłady kampanii z Polski i zagranicy.

Przed szkoleniem:

  • Ocena dotychczasowego doświadczenia uczestników w obszarze szkoleniowym.
  • Ustalenie potrzeb i oczekiwań uczestników względem szkolenia.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • określić cele strategii employer branding oraz grupy docelową swoich działań
  • wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
  • dobrać kanały komunikacji
  • wykorzystać potencjał drzemiący w serwisach społecznościowych (Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube) mierzyć i monitorować swoje działania

 

PROGRAM SZKOLENIA

9:00 – 9:15    Powitanie (przedstawienie trenera, uczestników oraz omówienie agendy spotkania)

9:15 – 10:30  CZĘŚĆ 1. Strategia employer brandingowa i persony

• Analiza sytuacji wyjściowej
• Określenie celów
• Określenie grup docelowych i praca na personach

10:30 – 10:40 Przerwa kawowa

10:40 – 12:00 CZĘŚĆ 2. Narzędzia

• Dobór kanałów i skutecznych narzędzi komunikacji
• Przegląd narzędzi tradycyjnych
• Rola eventów

12:00 – 12:30 Lunch

12:30 – 14:00

• Potencjał social media- serwisy dla profesjonalistów vs serwisy konsumenckie
• Social media marketing mix

14:00 – 14:10 Przerwa kawowa

14:10 – 15:30 CZĘŚĆ 3. Analiza i pomiar efektów

• Pomiar skuteczności działań EB
• Monitoring
• Przydatne narzędzia

15:30 – 16:00

• Podsumowanie
• Sesja Q&A

 

PROWADZĄCY:

Maja Gojtowska Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY