Data
2017-10-26
Miejsce
Warszawa
Cena
490/690 PLN + VAT
Przy zgłoszeniach do dnia 2017-10-11 cena wynosi 490 PLN + VAT

Szkolenie na temat:

EMPLOYER BRANDING – Projektowanie skutecznych strategii budowy marki pracodawcy z uwzględnieniem social media

Szkolenie w kompleksowy sposób przygotowuje uczestników do stworzenia kampanii employer brandingowej z wykorzystaniem narzędzi tradycyjnych i social media. Program obejmuje analizę sytuacji wyjściowej, określenie EVP pracodawcy, wskazanie odbiorców, narzędzi oraz stworzenie road mapy projektu employer brandingowego. Uczestnicy dowiedzą się jaką rolę w employer brandingu odgrywają ogłoszenia o pracę i zakładka kariera. Poznają tez podstawowe narzędzia do monitoringu oraz analizy skuteczności działań employer brandingowych. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu. Jego program oparty został o konkretne przykłady kampanii z Polski i zagranicy.

Przed szkoleniem:

  • Ocena dotychczasowego doświadczenia uczestników w obszarze szkoleniowym.
  • Ustalenie potrzeb i oczekiwań uczestników względem szkolenia.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • określić cele strategii employer branding oraz grupy docelową swoich działań
  • wykorzystać persony do budowania skutecznej strategii komunikacji pracodawcy
  • dobrać kanały komunikacji
  • wykorzystać potencjał drzemiący w serwisach społecznościowych (Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube) mierzyć i monitorować swoje działania

PROGRAM SZKOLENIA

9:00 – 9:15

Powitanie (przedstawienie trenera, uczestników oraz omówienie agendy spotkania)

9:15 – 10:30  CZEŚĆ 1. Strategia employer brandingowa i persony

  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określenie celów
  • Określenie grup docelowych i praca na personach

10:30 – 10:40

Przerwa kawowa

10:40 – 12:00  Cześć 2. Narzędzia

  • Dobór kanałów i skutecznych narzędzi komunikacji
  • Przegląd narzędzi tradycyjnych
  • Rola eventów

12:00 – 12:30

Lunch

12:30 – 14:00

  • Potencjał social media- serwisy dla profesjonalistów vs serwisy konsumenckie
  • Social media marketing mix

14:00 – 14:10

Przerwa kawowa

14:10 – 15:30  Część 3. Analiza i pomiar efektów

  • Pomiar skuteczności działań EB
  • Monitoring
  • Przydatne narzędzia

15:30 – 16:00

  • Podsumowanie
  • Sesja Q&A

 

PROWADZĄCY:

Maja Gojtowska - wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY