Data
2017-10-11
Miejsce
Rzeszów
Cena
199 PLN + VAT

Szkolenie na temat:

KONFERENCJA HR NA SZPILKACH – współczesne wyzwania HR

XIII edycja Konferencji HR NA SZPILKACH  – Wybór kobiet biznesu

PROGRAM:

8:30 – 9:00

Rejestracja i kawa powitalna

9:00 – 9:15

Prezentacja Grupy Most Wanted!

9:15 – 10:00

Rekrutacja 2.0 (Rekrutacja w social media)

Prelegent: Krystian Dryniak

• Dlaczego warto mieć profile w social media?
• Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji i siłę społeczności do budowy marki pracodawcy, tworzenia tzw.”Pools of talents”?
• Przyciągnij najlepsze talenty z rynku i obniż koszty rekrutacji w firmie nawet o 80 %.
• Poznaj najnowocześniejsze metody rekrutacji za pośrednictwem mediów społecznościowych.

10:00 – 10:10

Pytania z sali do prelegenta

10:10 – 10:25

Przerwa kawowa

10:25 – 11:10

„Zaangażowanie pracowników 2.0: jak motywować zespół do osiągnięcia wysokich wyników – praktyczne wskazówki dla
leaderów”

Prelegent: Łukasz Szymula

Organizacje potrzebują zaangażowanych pracowników, szukając rozwiązań do jej zwiększenia i słusznie uznając, że jest to droga do osiągania celów organizacji, budowania lojalności klientów i zapewnienia sukcesu. Budowanie zaangażowania pracowników to niezbędny obszar zainteresowania leaderów.
Obszary poruszane w czasie prelekcji to mi.in:

• Czym jest i czym nie jest zaangażowanie?
• Dlaczego potrzebujemy zaangażowanych pracowników?
• Jak mierzyć zaangażowanie?
• Jak zaangażowanie wpływa na wyniki finansowe?
• Jak praktycznie korzystać z takich narzędzi jak Gallup Q12, Reiss Motivation Profile, OKRs i Perdoo.

11:10 – 11:20

Pytania z sali do prelegenta

11:20 – 11:35

Przerwa kawowa

11.35 – 12.20

„Wizerunek, który wspiera w karierze”

Prelegentka: Justyna Faliszek Majewska

• Jak wizerunek wpływa na rozwój kariery zawodowej.
• Makijaż businesswoman – piękna czy profesjonalna?
• Biznesowy dress-code odkodowany.
• Wyróżniający styl – jak kreować swój wizerunek?

12:20 – 12:30

Pytania z sali do prelegentki

12:30 – 13:15

Lunch

13:15 – 14:00
„Różnorodność pokoleniowa w organizacji – jak zarządzać, motywować i rekrutować ze szczególnym uwzględnieniem Millenialsów i Zetek”

Prelegentka: Maja Gojtowska

• O spotkaniu na rynku pracy aż 4 pokoleń: babyboomersi, pokolenie X, Millenialsi oraz Zetki. Ich podejście do pracy, zarządzania, wypoczynku.
• Oczekiwania wobec pracodawcy i współpracowników.
• Oczekiwania wobec pracodawcy i współpracowników.
• Analiza i odpowiedź na pytanie czy współpraca międzypokoleniowa jest możliwa i jak mogą w niej pomóc nowe technologie.
• Case studies z Polski i z zagranicy.

14:00 – 14:10

Pytania z sali do prelegentki

14:10 – 14:55

„Praca czy sztuka? – o nowych strategiach znajdowania rozwiązań przez firmy”

Prelegenci: Magdalena Zamojska, Karol Zamojski

Jednym z kluczowych problemów organizacji w czasach płynnej nowoczesności i mobilności, jest zdolność do adekwatnego zaprzęgania talentów do właściwych zadań. Pracownicy często nie potrafią precyzyjnie zdefiniować swoich umiejętności w kontekście określonych zadań celowych organizacji. Zaś organizacje nie posiadają uporządkowanych i powtarzalnych metod diagnozowania i analizowania talentów wśród pracowników.

• Zarządzanie talentami – moda czy prawdziwe poszukiwanie zasobów?
– Talent nie rozwija się w samotności – czyli rola organizacji.
– Tworzenie programów czyli środowiska wzrostu.
– Badania wartości w organizacji i ich wpływu na sukces.

• Talent i jego poszukiwanie.
– Antropologia i metaforyka talentu.
– Kim jest człowiek utalentowany?
– Talent i jego waga.

• Ja i mój talent.
– Skąd wiem, że mam talent?
– Co mogę dzięki talentom?
– „Ja utalentowane” – „ja zawodowe”?
– Jak pokazywać talenty? – nazywanie, rysowanie,opowiadanie.
– Ćwiczenie: “MTA – obraz talentu”.

14:55 – 15:05

Pytania z sali do prelegentów

15:05 – 15:20

Przerwa kawowa

15:20 – 16:05

„Zarządzanie doświadczeniami kandydatów a employer branding”

Prelegentka: Anna Mikulska
• Jak doświadczenia kandydatów wpływają na markę pracodawcy.
• Dlaczego nie tylko rekruter i EB-owiec odpowiadają za markę pracodawcy.
• Jak skutecznie projektować „wow-experience”, czyli wyjątkowe doświadczenia kandydatów.
• Show me the money, czyli o tym, czy to się opłaca.

16:05 – 16:15

Pytania z sali do prelegentki

16:15 – 16:30

Losowanie nagród i zakończenie konferencji.

 

MIEJSCE: RZESZÓW – Hotel Rzeszów **** Al. J. Piłsudskiego 44

DRUGIEGO DNIA KONFERENCJI ODBĘDZIE SIĘ WARSZTAT PT.

„SOCIAL MEDIA w HR i rekrutacji”

Prowadząca Maja Gojtowska

SOCIAL MEDIA w HR i rekrutacji

 

 

PROWADZĄCY:

Magdalena i Karol Zamojscy

SERDECZNIE ZAPRASZAMY