Data
2018-02-27
Miejsce
Warszawa
Cena
Do 12.02.2018 - 690 PLN; od 13.02.2018 - 890 PLN PLN + VAT

Szkolenie na temat:

SKUTECZNA KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA w organizacji

Szkolenie poświęcone jest najnowszym wyzwaniom, trendom i narzędziom wykorzystywanym w komunikacji wewnętrznej. Uczestnicy dowiadują się jak określać planować komunikację wewnętrzną, tworzyć strategię, określać jej cele, a następnie mierzyć skuteczność swoich działań. Spotkanie ma formę warsztatu, w którym duży nacisk kładzie się na analizę case study z Polski i ze świata oraz samodzielną pracę uczestników.

 

Szkolenie stworzone z myślą o:

  • pracownikach odpowiadających za strategiczne planowanie i implementację komunikacji wewnętrznej w organizacji,
  • osobach odpowiadających za budowę wizerunku pracodawcy,
  • osobach, które chcą poszerzyć zakres swoich kompetencji o elementy budowy wizerunku pracodawcy.

Podczas szkolenia uczestnicy:

  • zapoznają się z aktualnymi trendami i wyzwaniami z obszaru komunikacji wewnętrznej
  • poznają zasady określania celów, tworzenia strategii komunikacji wewnętrznej oraz pomiarów swoich działań
  • poznają najważniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej
  • dowiedzą się jak zarządzać sytuacją kryzysową w komunikacji wewnętrznej
  • zapoznają się z najciekawszymi case study z Polski i ze świata

 

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Czym jest komunikacja wewnętrzna?
    • Definicja komunikacji wewnętrznej
    • Konieczność czy opcja? Elementy, które należy wziąć pod uwagę rozpoczynając pracę nad strategią komunikacji wewnętrznej (wielkość organizacji, branża, czy struktura organizacji ma znaczenie?
    • Zadania komunikacji wewnętrznej
    • Korzyści i wyzwania
    • Elementy składowe strategii komunikacji wewnętrznej
    • Komunikacja wewnętrzna, a wewnętrznych employer branding
  1. Analiza
    • Audyt – analiza desk research, badania jakościowe, badania ilościowe, executive intrerviews
    • Badania zaangażowania pracowników
    • Badania kultury organizacyjnej
  1. Cele i odbiory działań
    • Od celów organizacji do celów komunikacji wewnętrznej. Zadania i cele zarządu
    • Potrzeby i oczekiwania pracowników, menedżerów, kierownictw
    • Praca na personach
    • Określanie KPI
  1. Strategia
    • Elementy strategii
    • Komunikacja EVP oraz budowa message house
    • Dokumenty i procesy wspierające budowę strategii
  1. Wybór narzędzi
    • Przegląd najważniejszych narzędzi, ich charakterystyka i zastosowanie
    • Narzędzia wspierające komunikację dwustronną
    • Angażowanie pracowników w procesy komunikacji wewnętrznej
    • Narzędzia tradycyjne vs digital interal communications
  1. Monitoring działań i pomiar skuteczności
    • Pomiar efektywności
    • Narzędzia monitoringu
  1. Bezpłatne narzędzia online ułatwiające prowadzenie projektów komunikacji wewnętrznej
  1. Pracownik – ambasador. Jak budować programy employee advocacy w mediach społecznościowych
    • Założenia
    • Kanały
    • Pomiar efektywności

PROWADZĄCY:

MAJA GOJTOWSKA: Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY