Data
2018-11-20
Miejsce
Warszawa
Cena
Do 05.11.2018 - 690 PLN; od 06.11.2018 - 890 PLN PLN + VAT
Przy zgłoszeniach do dnia 2018-11-05 cena wynosi 690 PLN + VAT

Szkolenie na temat:

SOCIAL MEDIA w HR i rekrutacji

Nowe technologie i media społecznościowe pozwalają urozmaicić tradycyjne działania realizowane przez zespoły HR. Do kandydatów docierać można dziś szybciej, efektywniej i taniej, wchodząc z nimi w dialog i na bieżąco odpowiadając na ich pytania. Szkolenie pozwala uporządkować wiedzę nt. zasad jakimi warto kierować się w social media, najważniejszych serwisów społecznościowych oraz przydatnych narzędzi, ułatwiających codzienną pracę rekrutera. Szkolenie ma formę warsztatu i przeplatane jest przykładami konkretnych rozwiązań i wdrożeń z Polski i świata.

Przed szkoleniem:

  • Ocena dotychczasowego doświadczenia uczestników w obszarze szkoleniowym
  • Ustalenie potrzeb i oczekiwań uczestników względem szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

  • Projektować działania rekrutacyjne w social media
  • Określić etapy candidate journey
  • Mapować punkty styku kandydata z marką w Internecie
  • Budować profile i ogłoszenia przyjazne wyszukiwarkom
  • Budować społeczności kandydatów wokół firm
  • Ogłaszać nowe oferty
  • Prowadzić dialog z kandydatami
  • Monitorować efekty swoich działań

 

PROGRAM SZKOLENIA

Część I. Kandydat w social media

  1. Źródła wiedzy kandydata o pracodawcy
  2. Candidate journey
  3. Punkty styku z pracodawcą

Część II. Budowa profili i ogłoszeń w social media

  1. Znaczenie słów kluczowych i tagów
  2. Skuteczne ogłoszenie w sieci
  3. Narzędzia i platformy (przegląd)
  4. czym mówić i jak rozmawiać w social media – dobre i złe praktyki

Część III. Analiza i pomiar efektów

  1. Pomiar skuteczności działań w Internecie
  2. Monitoring – dlaczego warto to robić?
  3. Przydatne narzędzia

PROWADZĄCY:

Maja Gojtowska - wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. Specjalizuje się w employer brandingu i komunikacji w obszarze rekrutacji i HR. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na stronie www.gojtowska.com.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY