Data
2017-10-12
Miejsce
Rzeszów
Cena
490 pln + VAT dla Klientów MW; 590 pln + VAT dla pozostałych uczestników PLN + VAT

Szkolenie na temat:

SOCIAL MEDIA w HR i rekrutacji

Nowe technologie i media społecznościowe pozwalają urozmaicić tradycyjne działania realizowane przez zespoły HR. Do kandydatów docierać można dziś szybciej, efektywniej i taniej, wchodząc z nimi w dialog i na bieżąco odpowiadając na ich pytania. Szkolenie pozwala uporządkować wiedzę nt. zasad jakimi warto kierować się w social media, najważniejszych serwisów społecznościowych oraz przydatnych narzędzi, ułatwiających codzienną pracę rekrutera. Szkolenie ma formę warsztatu i przeplatane jest przykładami konkretnych rozwiązań i wdrożeń z Polski i świata.

Przed szkoleniem:

• Ocena dotychczasowego doświadczenia uczestników w obszarze szkoleniowym.
• Ustalenie potrzeb i oczekiwań uczestników względem szkolenia.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak:

• Projektować działania rekrutacyjne w social media.
• Określić etapy candidate journey.
• Mapować punkty styku kandydata z marką w Internecie.
• Budować profile i ogłoszenia przyjazne wyszukiwarkom.
• Budować społeczności kandydatów wokół firm.
• Ogłaszać nowe oferty.
• Prowadzić dialog z kandydatami.
• Monitorować efekty swoich działań.

 

Agenda

9:00 – 9:15
• Powitanie
(przedstawienie trenera, uczestników oraz omówienie agendy spotkania)

9:15 – 10:30

CZĘŚĆ 1. Kandydat w social media

• Źródła wiedzy kandydata o pracodawcy
• Candidate journey
• Punkty styku z pracodawcą

10:30 – 10:40

Przerwa kawowa

10:40 – 12:00

CZĘŚĆ 2. Budowa profili i ogłoszeń w social media

• Znaczenie słów kluczowych i tagów
• Skuteczne ogłoszenie w sieci

12:00 – 12:30

Lunch

12:30 – 14:00

• Narzędzia i platformy (przegląd)
• O czym mówić i jak rozmawiać w social media
– dobre i złe praktyki

14:00 – 14:10

Przerwa kawowa

14:10 – 15:30

CZĘŚĆ 3. Analiza i pomiar efektów
• Pomiar skuteczności działań w Internecie
• Monitoring – dlaczego warto to robić?
• Przydatne narzędzia

15:30 – 16:00

• Podsumowanie
• Sesja Q&A

PROWADZĄCY:

Maja Gojtowska Wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Ekspert w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej z 8-letnim doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych organizacjach i agencjach public relations. O skutecznym budowaniu wizerunku pisze na swojej stronie www.gojtowska.com.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY